Waar: Café d’n Bab – Lierop
Dienstverband: Flexibel

Heb jij een passie voor evenementen? Zit een feestje organiseren in jouw bloed? Wil je deel uitmaken van een enthousiaste evenementengroep en hier het leefgenot in Lierop mee verhogen? Dan zoeken wij jou!

Het maakt ons niet uit of je nu aan het begin van een loopbaan staat, al ervaring hebt in de evenementenbranche, graag bieden wij je een kans die perfect bij jou past.

Wat ga je doen?
• Helpen bij de organisatie en uitvoering van diverse café d’n Bab evenementen, bedrijfsfeesten, besloten feesten etc.
• Creatieve ideeën aandragen om elk evenement onvergetelijk te maken.
• Ondersteunen bij de planning, logistiek en communicatie.
• Zorgdragen voor een vlekkeloos evenement voor onze klanten en gasten.

Wat breng jij mee?
We zijn niet op zoek naar een specifiek diploma of jarenlange ervaring. Wat we wél belangrijk vinden:
• Enthousiasme en een positieve instelling.
• Hands-on mentaliteit.
• Creativiteit en je hebt oog voor detail.
• Klantvriendelijkheid en teamspirit.
• Flexibiliteit – geen ‘fissje’ of evenement is hetzelfde!
• Bereidheid om nieuwe dingen te leren.

Wat is een pré?
• Je kan omgaan met de gangbare MS Office applicaties, sociale media (bv. Facebook, Instagram). En je wil je daar mogelijk verder in bekwamen.
• Je houd wel van gezelligheid om je heen!

Wat bieden wij?
• Een creatieve, informele werkomgeving.
• Ruimte voor ontwikkeling en groei.
• De kans om deel uit te maken van unieke evenementen.
• Plus een enthousiast evenemententeam!

Klinkt dit als jouw nieuwe uitdaging? Aarzel dan niet en stuur ons een korte motivatie en je cv! Geen cv? Geen probleem, vertel ons gewoon waarom jij perfect bent voor deze rol.

Stuur je sollicitatie – interesse naar info@bablierop.nl.
Meer informatie? Bel dan naar leden van de Evenementenwerkgroep: Guus Berkers (06-11339475) / Robin Verstappen (06-34979339).

We kijken uit naar jouw reactie!

Café d’n Bab, altijd gezellig!